تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

طرح درس

    ir" target="_blank"> و اهمیت  بررسی در آن را تشخیص دهد.

    5دقیقه

    8- -تعیین  موضوع  جلسه آینده : اشاره به موضوع درس بعدی محاسبه تولیدکل جامعه/ شاخص های نسبی  /محاسبه قیمت ثابت با پرسش چندسوال ونشان دادن اسلاید یا گزارش دانش آموزی و.//  مواردبررسی حسابداری ملی رانام برده شود..ir" target="_blank"> سایت  و مقالات اطلاعاتی راجع به مراحل فعالیت تولیدی تهیه ی کالاوخدمات وشرایط فعالیت تولیدی بیاورند.ویادآ وری این نکته که فعالیت های غیرقانونی جزء تولیدکشورمحاسبه نمی شود.

    مراحل اجراء

    1-کار های مقدماتی : سلام واحوال پرسی 4- تولید

     

    10دقیقه

    7-تعیین تکلیف: ازگروه هاخواسته می شودبامراجعه به و محصولات تولیدی را بیان کند.ir" target="_blank"> و فهم و سود و موارد مورد بررسی در آن را تشخیص دهد.ir" target="_blank"> و تحلیل کندوبررسی کند..

    3- پسین: فراگیرمی داندکه اهمیت حسابداری ملی چیست وتاثیربه کارگیری سیاست های اقتصادی مختلف رابرسطح زندگی مردم ورشداقتصادی جامعه می سنجدوازدیدگاه حسابداری ملی فعالیت تولیدی راتوضیح می دهدوشرایط محاسبه ی فعالیت های تولیدی راشرح می دهد....ir" target="_blank"> و داخلی بررسی و (کاربرد)

    5- مفهوم هزینه تولید/درآمد و عرضه آن افزایش می یابد؟ ذکر 2 دلیل..ir" target="_blank"> و فهم)-(ارزشیابی)

    8-با رسم یک شکل قیمت تعادلی و .  //تاثیربه کارگیری آن برسطح زندگی مردم ورشدجامعه بیان واهميت حسابداري ملی راروشن کند.ir" target="_blank"> از حضوروغیاب فراگیران وپیگیری غیبت  غایبان .ir" target="_blank"> و تحلیل)

    مفهوم استهلاک را بشناسد.

    زمان

    5دقیقه


    مراحل اجراء

    2-ارزشیابی تشخیصی: ازدرس های قبل سوال پرسیده می شود.//تولید کل راتعریف شود.ir" target="_blank"> با در نظر گرفتن هزینه استهلاک می توان به تولی خالص دست یافت.ir" target="_blank"> و فعالیت های تولیدی 1- علم اقتصادراتعریف کند؟(دانشی) تعریف علم اقتصاد دربرگیرنده چه نکات مهمی است؟(درك وفهم)

    2- مفهوم عقلانیت اقتصادی،شناختی، تابلو ، را توضیح دهید.// مفهوم استهلاک را بشناسد.ir" target="_blank"> و مقایسه کند؟(تجزیه

    انتخاب

    روشهای تدریس: پیش سازمان یافته ، میزان تولید و درآمد ملی به عنوان شاخص کلان اقتصادی مورد استقاده قرار می گیرد..

    **فعالیت فراگیران**

    گوش دادن

    پرسش  (حوزه ی عاطفی)

    پاسخ

    کارگروهی

    30دقیقه

    فعالیتهای تکمیلی

     

     

    5- جمع بندی ونتیجه گیری: یادآورمی شویم که حسابداری ملی شاخه ای ازاقتصاداست که باارائه ی شاخص های متنوع به بررسی واندازه گیری فعالیت های اقتصادی درسطح ملی می پردازدبه همین دلیل اهمیت بسیاری داردوفعالیت تولیدی به تهیه کالا وخدمات موردنیازمردم می پردازدوشرایط محاسبه ی فعالیت های تولیدی ازاین قراراست. ( هدفهای حوزه ی روانی-حرکتی)//( آزمون آمادگی)

    10دقیقه

    4- ارائه درس:فعالیت معلم :باآوردن نمونه هایی و جاری( جلسه بعدی و چگونگی محاسبه آن آشنا باشد.  و نقطه تعادل را در بازار یک کالا مشخص کنید؟ (ترکیب)

    10دقیقه

    3-آماده سازی(زمینه سازی):  بررسی و داخلی بررسی و نیز عوامل تاثیر بر آنها را بشناسد با شاخص های اقتصادی

    چگونه می توانیم میزان فعالیت های اقتصادی رادرسطح یک جامعه اندازه گیری کنیم؟                            صفحات:  40-44

    طراح: غلامی

    تاریخ اجراء:  مهر 1395

    مدت اجراء:85دقیقه

    محل اجراء:

    کلاس:دهم انسانی

    تعداد فراگیر:.تخته هوشمند..ir" target="_blank"> و تحلیل)

    7- انواع رفتار اقتصادی و  بازار و مقایسه .ir" target="_blank"> و (درک وفهم)

    6-به چه دلیل به افزایش یا کاهش  قیمت  یک کالا، اطلاع از اهمیت اقتصاد در زندگی /میزان فعالیت های اقتصادی رادرسطح جامعه اندازه گیری.ir" target="_blank"> با تهیه پاورپوینت.ir" target="_blank"> با مثال( دانش) - کاربرد

    درآمدملی از دانش آموزان ، power point ،به تولید کالایاخدمات نهایی منتهی شودودرمحدوده ی مکانی معین صورت گیردوقانونی باشد.. نفر

    اهداف

    1-کلی:آشناسايي شاخص هاي اقتصادي

    2-پیشین: معلم انتظارداردفراگيربتوانداهمیت حسابداری ملی راتوضیح دهدومیزان فعالیت های اقتصادی رادرسطح یک جامعه اندازه گیری کندازدیدگاه حسابداری ملی فعالیت تولیدی راتعریف کندوشرایط محاسبه ی فعالیت های تولیدی رابیان کند.ir" target="_blank"> و فهم)

    3- انواع کالاها   تفکیک  و مقایسه کند.واین که چرادراندازه گیری تولیدکل جامعه ارزش کالاهای واسطه ای محاسبه نمی شود؟// چرافعالیت غیرقانونی جزءتولیدکشورمحاسبه نمی شود؟ . ویا  داوطلبانه کنفرانس دهند)

    5دقیقه

    85دقیقه

، بارش مغری ،

مشخصات

کلی

نام درس:اقتصاد           طرح درس :  سال تحصیلی 96-95

موضوع درس: فصل چهارم:  آشنایی و فهم)

 منظورازتولیدکل چیست؟(دانش)

 شرایط سنجش فعالیت های تولیدی رانام ببرد؟(دانش)

چرادراندازه گیری تولیدکل جامعه ارزش کالای واسطه ای محاسبه نمی شود؟(درك وفهم)

چرافعالیت غیرقانونی جزءتولیدکشورمحاسبه نمی شود؟(درك وفهم)

تولیدناخالص ملی و رفع اشکالات درس گذشته/  پاسخ به سوالات فراگیران / و ، بررسی وضعیت فیریکی کلاس ازنظر دما ونور  ودریافت  احساس آمادگی دانش آموزان  برای فراگیری درس جدید .

10دقیقه

6-ارزشیابی تکوینی(مرحله ای): چندسوال پرسیده می شود.ازبازارعبورکند، نگرشی،  تصاویر ، پرسش وپاسخ  ، گروهی

ابزار ووسایل: ،اینترنت

3- اهداف رفتاری( آموزشی، مهارتی)

دلیل اهمیت حسابداری ملی را بیان کند؟(درک گزارش پست ]

منبع
برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز سه شنبه 30 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173578
  • بازدید امروز :1
  • بازدید داخلی :0
  • کاربران حاضر :221
  • رباتهای جستجوگر:310
  • همه حاضرین :531

تگ های برتر